16 Temmuz 2011 Cumartesi

herkes ölüme biraz daha yakınken uyuyorken ,sen daha çok yaşıyomuş gibi hissetsende öyle değil aslında ya da öyle bişey

şu an küfür öğrenmeden kullanmadan geçen yıllarıma saydırıyorum.çünkü çok pis küfür edesim var.ama tabi işin adabını bilmeyince komikli bi durumun içine düşebiliyosun aynı zamanda.erkekler şu an itibariyle gözümde çokayrı bi yerdeler lan.çok kıskanıyorum onları oh söyledim kurtuldum.neyse beni bu hale sokan mevzuyu açıyım yoksa henüz yeni patlamakta olup tencerenin tepesine tepesine zıplayıp sonra yine teflona çarpan mısırlar gibi amaçsızca ordan oraya savrulmaya devam ediciğim dostlar.




oldum olası uykuyu çok seven,'' bıraksalar ohoo uyurum kii çok lan ben '' diye cümle kurmusluğu bi sürü olan bi insanım ben.ama gel gelelim ki bi sorunumuz var.her genş insan gibi uyku saatlerim böyle bi garip.daha doğrusunu söylemek gerekirse öyle bi saatim yok lan benim.bu durumda aile içinde gereksiz,saçma sapan ergen aile çatışmaları yaratmaya yetiyor haliyle.hayır babama bişiy diyemiyorum ama şu kadının saçını başını yolasım geliyor bazı zamanlar.-çok tööbbee yareppiiiiiiiiiim amiin- başıma gelip cıyak cıyak 'bu saatte napıyosun internette ,sen beni deli mi etceksin,bütün gün torbaya mı girdi bu saati mi buldun şimdi? , sabah kalkmazsın gece yatmazsın nolcak bu halin'' ,




 - yatsana kızım sabah  kalkamıcaksın bak


-anne sabah niye kalkıyım mazoşist miyim ben ,okul yok bişi yok ama yeter yaa tatilde bile rahat yok


-bak bak bak anneye sesini nasılda yükseltiyo gördün mü 
kalkmıyosun sonra doğru düzgün bizle kahvaltıya  oturmuyosun.bi masayı toplamaktan bile acizsin.


-anne uykudan masayı toplamama ne ara geldin nasıl bişiysin sen yaa


-gelirim tabi , uyumazsan gecenin bi yarısı böyle olur işte




ve tanrı babamı yarattı :


-napıyosun kızım bu saatte internette


-müzik dinliyorum baba


-ne zaman görsem ya müzik dinliyosun ya başka bişey yapıyosun,kızım bağımlı mısın nesin sigara gibi bırakamıyo musun şu interneti git yatsana.


-ne alakası var baba bunun sigarayla ,uyku tutmadı alt tarafı sanki her gün sabahlıyorum gibi konuşmayın yahu


-yok yok kapattırıcaksın sen bana bu interneti 


-yeteeeeeeeeeeeea<wöndfknfzjkçrrrrrrrrr  .




hayır uyuyamamak ne zamandan beri suç oldu ? o değilde resmi gazetede yayınlandı mı onu söyleyin siz bana ? benim babam niyee gidip  adam gibi pasta yapmayı öğrenmiyoda gecenin bi vakti yatağından kalkıp bana nutuk atıyo.hayır sanki gece olunca evin içinde tek kişilik çetemle dünyayı alt üst edip bilgisayarda insanların özel bilgilerine ulaşıp hayatlarını karartıyomuşçasına bi izlenim mi yaratıyorum anlamadım ki ? evdeki tek dert benim uykumun gelmeyişi ve internette dolaşmam olmuş ki lanet olsun !!




kesinlikle şu jenerasyon farkı denen şeyin varlığına inanıyorum.VE   
allahın belası psikologlar istediğiniz kadar orda burda konuşun efenim bu farkı yok edemeyeceğiz biz mağdurlar.''tecavüz kaçınılmazsa,zevk almaya bak'' sözünü ilke edinmemizi beklediklerine eminim.bik bik ötsen ,bi işe yaramaz ,çünkü senin uykun gelmemiş olsa da anneler her zaman haklıdır.Burda zamanını istediğin gibi geçirmek yerine yatağında dört dönüp sıcaktan patlaman onlara göre her zaman daha makbuldur.yok abi ben bu zihniyeti anlamıyorum,anlamıcam da.bi de işin kötü tarafı şimdi uykum gelse de inadına gidip yatasım gelmiyo.göz altlarım morarana kadar bilgisayar başında pineklemek istiyorum.ama protesto da bi yere kadar.akrep 4'ü yelkovan 24'ü gösterirken size veda ediyor.Allah hepimizi uykusu kaçtığı halde çocuklarını uyumaya zorlayan anne babaların gazabından korusun diyorum.amin diyin lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder