17 Temmuz 2011 Pazar

bugünün en sıkılanı beeeeeeeeen miyim ? hı ?



vuralıııım bu geceee bu şişeninn dibineeee ! 

e ozaman intihar etmeyeceksek, içelim bari demiş üstad. 

ne biliyim delisi olmasamda öyle bi zaman geliyo ki kusmanın ötesindeki oyere gelene kadar içmek istiyorum.neyse gençler tripte ingilizce 'de uzun ve zorlu yolculuk demek .öyle yani.can sıkmaya gerek yok.

Büyük ev ablukada dinliyorum.Ve onu benden başka kimse dinlemesin istiyorum.Olabilebilir mi ki dersiniz? olur lan niye olmasın 9098. takipçisi olarak feysbukta imkansız gibi görünse de bilmiyorum ; ama inancımı böyle abuk subuk şeyler için heba etmeye de bayılıyorum.sanırım sonuçları hakkında uzun soluklu düşünmediğim için olsa gerek.Ayrıca ne sıkıcı ,bozucu bi kelimedir şu ''uzun''.git git bitmez,anlat anlat bitmez yok yani sonu gibi bişey. Hiç bana göre değil.Hayatımda anlatsam roman filan olmaz zaten ,boktan sıkıcı kısa kısa hikayelerden ibaret olur ancak.Memnunsuzluk kokan bi cümle de olsa aslında ben gayet keyifliyim bu durumdan.benim hayatım sıksam ıkınsam anca 90 dklık filan -daha fazlası zor- bi sinema filmi belki çıkar ama ne biliyim böyle olması daha güzel.her gün yeni bi senaryo yeni insanlar.Durağanlıktan,kendini tekrar etmekten  nefret eden bi yay burcu olarak -aha evet lan unutucaktım nerdeyse yay burcuyum ben uzun zamandır dile getirmemiştim rahatladım - tam bana göre bi hayat tarzı öyle işte.




yaklaşık 3-4 saattir ders çalışıcam lan ben diye oturduğum masanın  başında fizy'de müzik listemi tazeleyip,yeni şarkılar keşfetmeye çalışıyorum ama sanki pek bi yol katedemedim lan gibi bi his var içimde.sanki dünyada dinlenilmesi gerek bütün güzel şarkıları zaten dinliyomuşumda izi sürülcek bi melodi kalmamış gibi .ne tuhaf.Ben bi keresinde daha böyle hissetmiştim,SAKİN 'i dinlemeye başladığım zamandı .Onur 'un sesini duyduktan sonra tabi böyle dinlediğim her şey afedersiniz bok gibi geliyodu.bu da şarkı mı ne filan diyodum.Hala da öyle :D Ama en son olarak Can Bonomo diye bi eleman keşfettik ki şimdilik onunla yetiniyoruz.öyle yani

buda yine kös kös harcanılan -aha durun laaaan bişiy daha var ben bugün bi arkadaşıma sürpriz yapmak üzere- şu aradaki r hep fazlalık gelir bana neyse- bi ses kaydı doldurdum.içindeki şeylerin çoğunluğu hoşuna gitmiycektir o yüzden gönderip göndermemekte kararsızım.Aslında o kaydın içinde söylediğim her şeyi haketti ; ama bi aptallık yapıp sinirlenip kötü şeyler yapmasından korkuyorum ,kendileri azıcık psikopat olurlarda maalesef öyle yani . 

http://www.buyukevablukada.com/dinle.html  girin,gezin ,dinleyin :D 





bir dost : kendi kendine konuşmak gibisi yok mmmm.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder