16 Temmuz 2011 Cumartesi

Bitkisel hayatta olan ruhunuzu sulayabilen birisi varsa eğer ona tüm köklerinizle sarılabilirsiniz

çok arkadaşım var ; ama bi arkadaşım yok.nasıl oluyo o demeyin yok işte.salak diyilim biliyorum kimse dört dörtlük diyil.öyle olmalarını da bekleyen yok.ama işte şöyle ruh ikizim diyebileceğim biri de yok .

mesela ; 


-bi sabah uyanınca hadi kalksana şapşal diyip beni uyandıran,bugün istanbul'un neresini fethetsek diye istanbul siyasi haritasını odasının baş köşesine asan 

-uff bugün bi şarkı dinledimm bayılıcaksııınn diyip dinler dinlemez bana yollayan 

- hadi kalk sinemaya gidicez dediğimde hangi filme ? diye sormayan

-tam ben onu sıkıldıııııım ! kaçmak lazım ! diye mesaj atıcakken , bugünü dünya portakallar sıkılma günü ilan ediyorum ve bütün portakal kardeşlerimizi taksim meydanındaki dev portakal sıkma makinelerinin eşliğinde yapılan eyleme bekliyorum diyee mesaj atan 

-bugün kırmızı tişörtümü giydimm lacivert aayakkabılarını versene lan olum diyen

-yazın tatile gidip denizde bi sürü şebeklik yapıp yorgun argın gelip evde yemekleri sen mi ben mi kavgası yapacağımız,sonra salata benim ' diye bagırınca sesini çıkarmayan

-çok beğendiğim küpelerini bensiz aldı diye trip atıp konusmıcam senle deyip sonraa küpelerini versene lan takıyım bi gün 
 diyebileceğim biri olmalıı olmalı lan işte çok yalnızım.tamam.sustum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder