18 Temmuz 2011 Pazartesi

hani ''bazı kızlar amk filan yazıyorlar ya'' işte o an tırnak içindeki cümlenin öznesini yazarken yanlış bi seçim yaptığımı düşünüyorum.

Çok ani kararlar almanın ötesinde ,benim aldığım 
kararların pek bi boka benzemediğini farkettim.
Karar almaktan aciz bi insan olmanın sıkıntısını uzun
 bir süre daha taşıyacak olmakta cabası.Bunun
 böyle olmasındaki etkenleri araştırmaksa ahmaklık elbette.
Çözüm getiremeyeceğim şeylere kafa yormamam 
gerektiğin öğreneli çok olmadı çünkü.Fazlaca melankolik 
takılan bir arkadaşımdan edindiğim izlenimler asla 
onun gibi bir insan olmayacağımdan yanaydı.Böyle 
yazdığıma bakmayın,aslında ben kabına sığamamakla 
birlikte beni o kabın içine beni hangi ara kim soktuysa 
onlara sövmekle zamanını çarçur edebilen bi kızım.

Taze durmayı unuttuğum şu şubat gününde,ben nasıl naif olsam…


Şu an şu saatlerde hala devam etmekle birlikte bu 
dünyadan olmayan bi insana karşı hani kalp çarpıntıları 
olur ya ya da deprem dalgaları bi inip bi çıkar işte öyle
 gibimsi duygular besliyorum.Davranışları karşısında
kimi zaman-çoğunlukla- sahte karşılıklar verip ,belki de 
aynı samimiyetsizlikle cevaplar alıyorum.siktirip gitmesini 
istediğim anda öyle bir şey söylüyor ki ben de öyle demek
 istememiştim zaten diyorum.Aslına bakarsan ben ne 
söylemek istediğimi bilmiyorum.Belirsizlik kadar insanın
 beynini siken daha bişey yok.yok bence.

Bir karmaşa ,hep yara bere.


Ben kendimi bırakıpta vardığımda ona- çok yorulmuş halimle - 
bi bok olmuyo.çok sıkıldım.







hani ''bazı kızlar amk filan yazıyorlar ya'' işte o an 
tırnak içindeki cümlenin öznesini yazarken yanlış 
bi seçim yaptığımı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder